murve

Alla inlägg under maj 2011

Av Mirre - 31 maj 2011 18:39

När livet är svårt är det bra att vara två.

Vet ni.. Vänenr e nog det bästa som finns.<3


O de e Jesus oxå ;) :D Men HÖRNI SPRID MIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL HA FLER BESÖKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!

Av Mirre - 31 maj 2011 18:14

Mistakes do it all the time. But, you know. You always learn something.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


TJENARE!

Nära o kära, vänner o ovänner, släkt o ikke släkt,

Hoppas ni har haft en bra dag! :D Det har iaf jag ;) Ja åkte o badade med Miriam, Janne o Johanna myspyyyys! :D

Annars har jag inte gjort så mycket.. ;/ Ska snart ut med hunden :p Det är ganska skönt nu när de e så varmt! Jätte skönt :)


15 Saker ni inte visste om mig:

1.Jag älskar maskar

2.Jag har medlidande när sniglar lider

3.Jag e sur

4.Jag känner Justin bieber

5.Jag älskar att va - - - - - - !!!

6.Jag ger upp nu!


Okej ja orkar inte skriva mer en 6 stycken hah.. x)

Lat som ja e! x)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


En text till dig. (amanda)

Förlåt om det har kommit mycket grejjer emellan våran vänskap. Det är mycket som har hänt som inte borde ha hänt. Jag är ledsen för att ja... Ja du vet... Men vet du.. Jag älskar dig. Och det kommer jag aldrig sluta göra. För i mina ögon är du helt underbar, precis som du är. Du behöver inte försöka va nån annan en den du är. För du är perfekt som du är. Jag vet att jag inte är perfekt, men ingen är perfekt eller hur? Jag är ledsen att jag tagit en mycket stor bit av dit liv. För ibland uppskattar du itne det. Du är den jag kan lita på. Du är inte den som skiter i vad jag säger.

Nu tänker jag sluta denna text. Men glöm aldrig att jag älskar dig!

/Mirre


Av Mirre - 30 maj 2011 21:06

The best I know are my friends. Without them I am nothing. And that's really true.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Hejsan svejsan alla människor :) Orkar inte göra värsta inlägget men hoppas ni gillar min blogg iaf x) hehe.. Men jag e inte inne på min data så ja har inga bilder att ladda upp men jag kan ladda upp en gammal :D! heh.. Bättre en ingenting?? :D


Men ja vill fortfarande veta va ni tycker ja borde skriva om m.m på min blogg!?


Hör av er! :D

 


Kram!

Av Mirre - 29 maj 2011 20:47

När det e jobbigt e de sjukt skönt att va 2.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Vet ni att ja vet inte va ja ska skriva x) hehe.. Nån som har nåra önskemål om nått spec jag ska skriva om, elr nått? :D hör av er! :)

Av Mirre - 28 maj 2011 19:39

Det gick sk*t bra när ja skulle läsa på dopet :D Faktiskt dubbelt så bättre en va ja anade x) (bra svenska) Det känns bra att allt gick bra, eftersom ja va så nervös :p


 


Dagens   : 



Dagens   :



Men snart ska ja typ gå te Miri men orkar inte gå -.-' E sk*t trött.....


Men man får bara ta o hasa sig dit ,)


gggggggggggggggggggggggggggggggggg


Men nu ska jag spela o vänta på att Miri ska ringa ;) Se ya   


Av Mirre - 28 maj 2011 10:53

 

Av Mirre - 28 maj 2011 10:31

Hej allihopa idag smäller de.. Idag ska ja läsa på dopet, e sjukt nervös xD usch va jobbigt... Men egentligen e de inget att va nerövs för...

Men det kommer gå bra   

Ska läsa:

"Man bar fram små barn till Jesus för att han skulle röra vid dem. Men lärjungarna visade bort dem. När Jesus såg det blev han upprörd och sade till dem: Låt barnen komma till mig och hindra dom inte! Ty Guds rike tillhör sådana. Amen säger jag er: Den som inte tar emot Guds rike som ett barn kommer aldrig dit in. Och han tog upp dem i famnen och lade händerna på dem och välsingnade dem."


hehe.. Men iaf här kommer nåra bilder:

  

  

  

  

     


Resten får ni se nån annan gång :D Ha de bra!

 



Av Mirre - 27 maj 2011 22:52

Även fast de e förlåtet finns de fortfarande öppna sår.


Presentation


Hejsan! :D
Jag tänkte byta till "bloggplatsen.se" eftersom jag tidigare har bloggat på "blogg.se" Men jag hoppas att ni tycker om min blogg och kommentera gärna!
Kram// Murve :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards