murve

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

-Amanda.-

Av Mirre - 26 maj 2011 19:17

Vet du det här bråket önskar ja bara att ja kunde sudda bort! För ja älskar dig. Om ja har sagt nått annat e de lögn. För vet du. Ja har märkt, att utan dig mår ja dåligt. Det har inte gått en enda dag som ja inte har saknat dig. För ja har saknat dig så otroligt mycket. Det är som att nått fattas. En bit som saknas. Men vet du vad du en säger så Älskar jag dig. Älskar dig så otroligt mycket. Mer en va ord nånsin kommer kunna beskriva!




     

 

    



Älskar dig!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 9 juni 2011 14:34

Ska byta tbx till "blogg.se" så de e bara att klicka dit istället ;)   Http://www.murve.blogg.se ! :D ...

Av Mirre - 8 juni 2011 08:01

Jag funderar på att blogga på blogg.se istället .. va vill ni? Kommentera! ...

Av Mirre - 8 juni 2011 07:57


FÖRLÅT ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ LÄNGE!!?!!   Iaf igår va ja på GRÖNAN med skolan!? Skit kul! (: Längtar till nästa år.. :p Tyvär har jag inga bilder men de ska nog gå o fixa (a) x)   men nu orkar jag inte blogga mer hörs! :D 'Haha en s...

Av Mirre - 3 juni 2011 10:18

Förlåt att ja inte har bloggat på länge! Men jag har inte orkar o ja har inte haft nån data :p Iaf.. Igår sov ja hos Johanna T med Johanna E XD Det va lite blandat men det va faktiskt kul :)!!   Men iaf.. Isabelle e här(min systers barn) :'3 ...

Av Mirre - 31 maj 2011 18:39

När livet är svårt är det bra att vara två. Vet ni.. Vänenr e nog det bästa som finns.<3   O de e Jesus oxå ;) :D Men HÖRNI SPRID MIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL HA FLER BESÖKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Presentation


Hejsan! :D
Jag tänkte byta till "bloggplatsen.se" eftersom jag tidigare har bloggat på "blogg.se" Men jag hoppas att ni tycker om min blogg och kommentera gärna!
Kram// Murve :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards